måndag 28 februari 2011

Wow! Snart 1000 besökare

Det är häftigt med en blogg som lockar så många besökare. Samtidigt är det bra eftersom det ställer lite press på mig att leverera. Och jag som många andra måste ju erkänna att jag jobbar bäst under press. Även om jag försöker förklara för min son att han MÅSTE börja på skolarbeten tidigare och inte vänta till sista dagarna så är ju han likadan som en annan. Finns det något så effektivt städarbete som när en gammal bekant man inte träffat på år och dar ringer och säger att de tittar förbi om någon timme?
Eller slutföra bokföringen när vi ska vara hos revisorn kl 9.00 i morgon? Jo, även om jag egentligen gärna är ute i god tid blir jag riktigt effektiv först när jag har kniven på strupen.

Idag har vi äntligen trotsat vintern som börjar släppa sitt grepp om Attanäs, och varit ute och ridit Viktor. För er som inte känner till vår djurpark (i motsats till vagnpark) så är Viktor en liten Shetlandsponny, 25+, som "råkade" bli kvar här när våra grannar och Viktors förra ägare flyttade. Han fick gå kvar i sin hage tillsammans med "bästa" kompisen Salve, en fjording som "råkade" hamna här för några år sedan.
Nu sitter jag och letar efter blider på dessa två tillsammans men det verkar inte finnas på denna datorn. Det får bli en bild på Salve och mig istället, taget för ett drygt år sedan.


Jo, det var en sak till: Jag tänkte fira mina 1000 första besök med en liten tävling. Återkommer med det snart. Så fortsätt läs min blogg så missar ni ingenting. :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Jag råkade bli nr 1000 som besökte din sida :-))

    SvaraRadera
  2. Och jag 1027 :-) Grattis till alla besökare.. Visst är det kul när besöksräknaren tickar på..

    Tävling låter spännande :-)

    Förresten, har du testat och sy en Påsgömma än??

    Kram Mia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...