tisdag 15 februari 2011

Oj, vad det bubblar av idéer just nu...

Jag gillar verkligen blogg och Facebooklivet!
Man länkas runt och hittar nya saker, tankar och idéer hela tiden. Vad jag också märkt är att mina läsarna tipsar varandra och nu vill jag rikta ett stort TACK till Stina för länken till Singel Spot Camping. En sida där man kan registrera sig om man har en möjlighet att ta emot en husvagn eller två på sin tomt/gård. Detta skulle inte vara någon konkurrent till befintliga campingar utan mer ett komplement till dessa. Istället för att otryggt stanna till på en rastplats eller om man vill uppleva det mer genuina lantlivet är detta ett bra alternativ. En sida som förhoppningsvis kommer att öka framöver.
För vår del ska vi bara fundera var vår SingelSpot ska vara för att vara "minst i vägen" :-) Det är ju trots allt så att vi fortfarande är ett jordbruksföretag och på somrarna är här arbete med höbärgning, ensilagerullning och flytt av betesdjur mm. Detta måste ju fungera!
Idag hade nog inga turister trivts här i alla fall...Det är kallt!
När det blåser östlig vind 8 m/s och är 4 minusgrader, då är det inte så kul att bo i ett lite dåligt isolerat hus från 1800talet...
Men snart är det vår igen...

1 kommentar:

  1. Ja det här med blogg- fbvärlden kan vara helt fantastiskt men oxå dyrt om man som jag ofta hamnar på fina härliga webbutiker ;-) Ha ha

    Kul om ni hade en "turistgård", tror att det passat er ypperligt med en sådan rörelse..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...