tisdag 8 februari 2011

Jag är online...

...efter en hel dags frånvaro av internetuppkoppling, förutom mobilens (men den har gått åt till att kolla EONs uppdateringar) så har de äntligen knutit ihop sladdarna ut till omvärlden åt mig.
Varje gång det händer inser man att man blir mer och mer sårbar ju mer man elektificerar sig. Denna gången var vi utan ström i ca 5 timmar men utan internet i 17 timmar och det är inte klokt vad handikappad man känner sig.
Men jag fick i alla fall lite utlopp för min frustration när jag blev uppringd av Radio Blekinge i morse. http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=2893256 13 minuter in i programmet finns jag, gnällkärringen med :-)
Men jag kommer att förbi en gnällkärring tills Eon har vädersäkrat även denna delen av landet också för vi har strömavbrott alldeles för ofta. Ett par gånger i månaden säkert.
Så slutgnällt för idag, nu ska jag packa ihop dotterns skridskor som ska få ut och åka imorgon.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...