söndag 6 februari 2011

Sydafrika

När min systers svägerska Erika var i Sydafrika kom hon hem med ett par meter tyg till min syster. Detta fick jag i min hand med orden: "Gör något snyggt av detta till mig".

Så det gjorde jag, och här är resultatet. Jag är rätt stolt själv. Jag hade ett mönster från Sömnadsmagasinen som jag självklart inte följde =) Sån är jag!
Varje gång jag sätter mig vid symaskinen får jag mersmak. Nu blir det en kompletterande väska och sen får vi se vad nästa projekt blir.

3 kommentarer:

  1. Superflott! Blir sååå inspirerad :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Hallå Anna-Karin!!

    Du ä så duktig på att sy.. Jättefin blev den..

    Skall göra ett försök att hjälpa dig med bilder och länkning..

    Klicka på design och sedan på Lägg till Gadget på högersidan.. Klicka sedan på den som heter bild.. Där kan du lägga in en bild och länkadress.. När du klickar på klar så hamnar den överst men det flyttar du enkelt genom att dra bilden dit du vill lägga den, tex under "Om mig"
    Hoppas du förstod..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Alltså om vi nu ska vara lite petiga och faktabaserade, så var det i Tanzania som Erika var. För övrigt så är resultatet skitsnyggt! jag längtar tills den kommer hem till mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...