torsdag 17 februari 2011

Jag var där när det startade...

Sjöstugorna i Torhamns hamn
...idag har vi lagt första stenen på Torhamn/Kustvägens företagsnätverk. Ett första möte för att dra upp riktlinjerna och sen social gemenskap på byn pizzeria.
Det kommer nog att bli bra det här, det sjuder av energi och driv i den här gruppen och vi är alla medvetna om att vi kan dra enorm nytta av varandra. Ingen jantelag råder utan bara ett skönt "vi ska skapa tillsammans" Dessutom har vi väldans trevligt ihop och jag har redan hittat vänner jag kommer att umgås med även utanför nätverket.Så jag är mer än nöjd med kvällen. Nu har jag fått ytterligare energi att jobba vidare med det vi tror på, nämligen storheten att förvalta och visa upp en bit jord av bygd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...