lördag 5 februari 2011

Frågesportsnörd

Ok, jag erkänner!
Jag är en frågesportsnörd, jag älskar speciellt musikquiss men även allmänbildande tävlingar är svåra att låta bli. Igår när jag plötsligt fick makten över fjärrkontroll hamnade jag både hos Richard Olsson och Vem vet mest och sen hos Kristian och Fredrik med På spåret. Sen idag satt jag givetvis bänkad framför radion kl 10 för att klura ut Melodikrysset. Nörd? Ja!
Men jag är samtidigt lite stolt över detta, jag gillar att kunna svar och när jag inte kan vill jag lära mig mera. Internet för mig har blivit en outtömlig källa av onödigt vetande...
Men jag läser också många bloggar och lär mig att vi är alla olika, unika men samtidigt har vi så otroligt mycket att lära av varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...