torsdag 3 mars 2011

Världens Bästa Anna fyller år!

Idag fyller Världens Bästa Anna, min ena brorsdotter år! Just nu befinner hon sig i Riksgränsen där de varnat för orkanstyrkor idag. Jag hoppas hon håller sig inomhus för jag vill inte att hon ska flyga bort :-(
Jag skulle kunna fylla hela bloggen med roliga minnen och detaljer med denna tjej, men jag avstår. Eller sparar mig kanske...
Men du kan vara lugn idag i alla fall Anna. Jag kommer INTE och överraskar dig med en tygros idag! Men jag gillar dig lika mycket för det! Kärlek <3

Igår blev det ingen blogg för det körde ihop sig rätt rejält här. Först var jag hos kollegor och installerade en fax och fick en defekt laptop med mig hem att fixa. Sen skulle jag handla lite snabbt när mobilen ringde och våra kära grannar meddelade att det gick 7 kvigor ute på vägen. Suck....Så sen var det cowboyseri hela eftermiddagen. Efter det skulle Jossan på handbollsträning och sen skulle jag på kören så dagen blev fullspäckad även igår.
Nu ska jag ut och snickra ihop ladan som dessa 7 kvigor hotar med att riva.
Ha det bra och njut av dagen.
Kram

ps, Mats, ta väl hand om Anna idag! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...