söndag 27 mars 2011

Som jag misstänkte...

...blir det ingen tid över att blogga nu.
Mitt liv kretsar kring körningar med bussen, teoriläsning och sen allt på hemmaplan.
Det blir inte så mycket tid över och när väl tiden komer så är jag så slut i huvudet att inget värt att skriva kommer ut... Så ni får hålla till godo med det lilla så hoppas jag att jag kommer ikapp mig själv snart och kan skriva fyndiga, givande och roande blogginlägg igen. :-)
Jag tänker på er i alla fall och de bloggar jag följer försöker jag läsa ikapp under mina resor till o från skolan, men det är inte så kul att kommentera från en mobil.

2 kommentarer:

  1. Blogga när tid finnes och känn ingen stress, då blir det inget bra i vilket fall :-) Det skall vara kul att blogga..

    Njut av nya veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...