fredag 4 mars 2011

Mycket på G

Oj, vad det händer mycket just nu! Jag har egentligen inte tid att blogga men tänker snabbt spalta upp vad som rör sig här i Attanäs just nu.
  • Gospelkören närmar sig sitt första evenemang med den nya repetoaren, denna gång utan skuggan av ett notblad på hela inövningsperioden. Allt är inövat på gehör från början. Spännande.
  • Planeringen inför Kustvägens sparris och kultursafari 21-22 maj går ständigt framåt. Nya ideer föds varje dag. Det kommer bli ett fantastiskt evenemang!
  • Jag kom in på Bussförarutbildningen! Det innebär att hela min vår blir ett enda teoriplugg men det ska bli fantastiskt kul och en möjlighet att förverkliga drömmar.
  • Jämjö BTK står som arrangör för en stor pingistävling nu i helgen. Det är roligt med otroligt jobbigt och jag har redan idag startat med att inhandla alla varor (korv, godis, läsk mm) och nu åker vi till hallen snart för att förbereda. Först på söndag kväll kan man andas ut igen så förvänta er inga långa blogginlägg denna helgen. Måndag har jag redan nu reserverat för "vilodag". Vet av erfarenhet att migränen brukar komma som ett brev på posten efter denna helgen. Men det är nog sista året jag är med och arrangerar så jag ska försöka fixa det.
Så ha en bra helg och sköt om er, gör saker som är roliga och ni mår bra av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...