måndag 7 mars 2011

Jag överlevde helgen!

Jodå, än är det krut i kärringen! :-)
Fast idag har jag varit lite mosig i huvudet men med tanke på att vi gjorde den bästa förtjänsten någonsin på Jämjöspelen i helgen har man rätt att vara lite trött. Och när det är så sköna underbara människor som ställer upp och hjälper till och ger järnet för att få allt att fungera då är det lätt att stå ut.
Hur gick det för Joel då undrar någon? Jag måste ju som stolt förälder meddela att han vann allt han ställde upp i :-) Och jag kopierar in en bild från förra året eftersom finalen i HS3 var samma förra året med samma deltagare och samma vinnare:
2:an och vinnaren i Jämjöspelen 2010 Herrsingel klass2
Roger var möjligen ännu svettigare och tröttare i år och Joel har nog lagt på sig några kilo muskler på den taniga kroppen sen sist.
Ja, så idag har jag lite vilodag och plockar med lite av varje. Och det tänker jag fortsätta med nu.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...