måndag 14 mars 2011

Idag börjar det!

Idag börjar jag min 12veckorsutbildning till Bussförare. Det ska verkligen bli jättekul.

Så nu har våren fulltecknad, men hoppas orka med lite härligt grönt arbete på kvällarna. Mellan körningar av barn, matlagning, körövningar och allt annat. Men DET löser sig!
PÅ tal om kören så har jag nog inte landat än efter en fantastisk konsert med Gospelkören Sound of Gospel igår. Det var första gången med ny repotoar och vi var lite skakiga allihop. Men vi litar till 110% på våra körledare och sen blir det bara bra! Och sen har vi så otroligt roligt samtidigt. Så nu när vi ändå är uppe i allt så kör vi ett till uppträdande på onsdag. See You there!
Men nu måste jag väcka barnen, äta frukost och bege mig till Rosenholm. Ha en underbar måndag!

2 kommentarer:

  1. Den utbildningen klarar du galant :-) Ha så kul under tiden..
    Sen kan du ju göra båda delar i bussen.. Både köra och köra.. Sjunga alltså ;-)

    Kram mia

    SvaraRadera
  2. Det blir lite kluvet när det står körövning på schemat...Jag börjar harkla mig och öva skalor...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...