lördag 12 mars 2011

Ett lördagsinlägg

Hej hopp!
Veckan bara flyger iväg och plötsligt är det lördag igen!
Nu stundar andra tider för på måndag börjar min bussförarutbildning och då antar jag att jag inte hinner sitta här o blogga så mycket. Eller är det det jag hinner. Vi får se.
Men först ska vi igenom denna helgen. Den består av årsmöte med pingisklubben, simskola, melodifestivalfinal, handbollsmatch, pingismatch och avslutas med en musikgudtjänst med gospelkören imorgon klockan 17. Så denna helgen kommer troligtvis också att flyga iväg.
Igår var det i alla fall fler än jag som fick vårkänslor. Våra 7 Herefordkvigor var stökiga inne så vi beslöt att de skulle få komma ut. Ett härligt kosläpp mitt i mars alltså! Och lite hopp och skutt blev det ju.

Men som vanligt sprang de ett varv och sen ville de in igen. Men på eftermiddagen såg man dem ligga och idissla skönt ute under bar himmel.
De kan ju givetvis välja om de vill vara inne eller ute men man ser ju direkt att detta är djur som är gjorda för att gå ute. Det är där de trivs bäst. De går bara in när det blåser och regnar.
Nu är det dags att gå till köket, slå på Ring så spelar vi och förbereda frukosten. Ha en skön helg!

1 kommentar:

  1. Nej, så kul :-D Kör på du! Håller tummarna för att det ska gå superbra :-D

    Kramar <3<3<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...