lördag 3 januari 2015

Jo, det är sant! Jag ska börja blogga igen :)

Efter många påtryckningar, det verkar finns intresse för det jag skriver. Och eftersom mitt huvud är fullt av idéer och tankar som behöver komma ut så har jag under moget övervägande beslutat mig för att börja blogga igen. 
Nu har jag dessutom hittat en app som gör att jag kan jobba med detta på min Ipad. Det känns som om tekniken har motarbetat mig ett tag, men när jag nu lyckats lösa denna knuten också är det väl inget som hindrar mig. 
Så nu, i mån av tid, kommer det att komma korta och långa inlägg här. Det kommer att handla om mina jobb, min träning, mina tankar om framtiden och dåtiden. Det kommer också bli recept, tips på mat, hälsotips, tankar om kombinationen kost, hälsa och motion. 
Det kommer också bli lite mer privat ibland när jag känner för det. 
Om det lockar er att läsa så håll koll på denna sida, prenumerera gärna på inläggen och skriv kommentarer. Ge tips om vad ni vill läsa. Låt det bli en levande blogg. Annars kan jag lika gärna skriva ner det jag tänker på i en gammal skrivbok av papper och lägga i en låda. 
Så okej, nu är jag igång

Er skribent i Attanäs, Sverige, Världen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...