tisdag 3 maj 2011

Och vips passerade vi 4000 besökare...

Fast jag är så dålig på uppdatering nu för tiden. Men jag skyller på våren! Jag njuter i fulla drag, även om jag som vanligt är superstressad just i maj. Det är en hektisk månad, det har jag konstaterat förrut och detta året ser inte ut att bli bättre på det området.
Något år när barnen är stora och jag har möjlighet, ska jag vara ledig, ha semester i hela maj och bara njuta. Möta våren söderöver och sen flytta hem och ta in hela registret av vitsippor, vårfåglar, blomknoppar, körsbärsblommor, syren och liljekonvalj....I lagom takt....
Mellan hägg och syren är en magisk tid. Ta vara på den, öppna alla sinnen och ta in alla intryck.
Själv har jag fullt upp med busskortet, det är inne på slutfasen nu kan man väl säga. Men jag tycker det är väldigt kul att läsa och lära nya saker så jag funderar skarpt på att plugga till hösten också. Vad vet jag inte än men jag följer min magkänsla så får vi se hur det blir.
Nu hoppas jag bara att farfar är med mig veckan framöver och håller mig bakom ryggen...

2 kommentarer:

  1. Då får man snart se dig bakom den stora ratten på en buss utan övningskörning på :-) Kul..

    Inte stressa.. Ta vara på fina maj (även om den plötsligt blev lite kall)..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Fortsätt att njuta av våren du, och att fokusera på busskortet :-D

    Vi försvinner inte!

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...