söndag 17 april 2011

Jag samlar vårtecken och odlar fräknar

Vilken underbar helg! Jag är helt förstummad!
Visserligen är jag en riktig höstmänniska i grund och botten men denna våren kan man inte klaga på. Jag har ju som vanligt massor av saker igång samtidigt och ännu mer som jag skulle vilja hinna göra men denna helgen har jag verkligen försökt att Andas, Njuta och Ta in alla intryck. Mobilen har varit med och plötsligt har det blivit en bild. Nu delar jag en del av mina vårtecken med er.
En stooor padda välkomnade oss på trappen





Denna sista bild är av en huggorm som gömde sig i det torra gräset. Jag var inte så sugen på en riktig närbild i detta läget men ni får hålla till godo med denna bilden.

1 kommentar:

  1. Ja, den har faktiskt varit riktigt bra :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...